wtorek, 6 stycznia 2015

#32 'So open up your eyes'

Cześć. Co u Ciebie? Jak się trzymasz?
Tak zwyczajnie pytam.
Dziś zdałam sobie sprawę z wielu rzeczy, które kiedyś były dla mnie trudne.
Idąc ulicą, słysząc jak śnieg skrzypi pod naciskiem mojego ciała, słuchając najlepszych kawałków i mijając poszczególne miejsca na mojej twarzy pojawiał się uśmiech,. Sam z siebie. Najzwyczajniej. To było tak cholernie miłe. Zamartwiam się tyloma sprawami. Zadaję sobie ciągle pytanie dlaczego coś idzie tak a nie inaczej. I czasami nawet martwię się o swoją przyszłość. Więc może czas to zmienić? Może nadszedł czas, żeby się zmotywować i nie spędzać czasu przed tv czy komputerem. Uznałam, ze jeśli chcę do czegoś dojść w życiu, osiągnąć jakiś cel i znaleźć swoje szczęście muszę do tego dążyć. Dać z siebie 110% albo i więcej. Muszę nauczyć się mieć niektóre zbędne komentarze daleko gdzieś. Być sobą i nie przejmować się tak jak do teraz tym co kto sobie pomyśli.
Tak zrozumiałam to dziś. Patrząc na pięknie rozgwieżdżone zimowe niebo. Nigdy nie czułam się lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz