środa, 20 listopada 2013

#16 Proszę pomóż mi, ufam Ci


Jestem tak  bardzo wdzięczna Bogu. Za to, że daje mi trochę tej radości. Nie wstydzę się tego, że to On mi tak często pomaga. Dziękuję. Tak wiele rzeczy dzięki niemu mam. Czasem proszę o więcej niż mogę dostać. Czasami wiem, że jestem na granicy tego ile można. A wiesz czemu mimo to wciąż i coś proszę? Bo wiem, że On jest po mojej stronie. Wysłucha mnie, nie zawsze pomoże. Nie raz staramy się o coś wręcz na sile, tylko mimo, że bardzo chcemy nie wychodzi. Trzeba trochę spuścic z tonu i zaufać Mu. Bo tak naprawdę wszystko w jego rękach. On zadecyduje jak będzie. On wie jak to wszystko się potoczy. Ale nie należy tylko prosić. Należy też dziękować, bo pomyśl ilu ludzi nie ma takiego szczęścia jak Ty? Ilu nie wie co to prawdziwa rodzina, dom, dobry obiad? Ilu nigdy w życiu nie widziało komputera? Dziękuję za drobne rzeczy. Wiem, że nie zawsze na coś zasłużyłam, a mimo wszystko to dostaję . To jest Jego miłość. I nie powiem, wielokrotnie miałam chwile załamania, zwątpienia. To nie jest takie proste. Wiele razy sie złościłam, bo nie dostawałam tego czego chciałam, ale z czasem się przekonałam, że tak miało być. To dobrze, że mimo że tego tak chciałam nie dostałam tego wtedy. Myślę o tym, że może nie miałabym teraz tego co mam. Kolejnego bagażu doświadczeń, które mnie wiele nauczyły. Nie znałabym z innej strony ludzi, których zwykle mijałam wymieniając tylko "cześć". Nie nauczyłabym się komu ufać, a kogo lepiej odstawi na bok. I to jest cudowne. On nas wysłuchuje, pomaga. Robi tak żeby kiedyś nam było lepiej. Robi coś żebyśmy zaznali czegoś lepszego niż to co dostalibyśmy ze spełnieniem naszych próśb. A jak jest z Tobą? Ufasz Mu? A może nie rozumiesz jak tak można? Można tylko trzeba wierzyć, ze On tam jest i nas słucha. Ja proszę o szczęście. To by było cudowne. Spędzać czas w ramionach drugiej osoby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz